Република България
Община Ямбол

ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ НАПОМНЯ, ЧЕ МОЖЕ ДА ЗАПЛАТИТЕ СВОИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ КЪМ ОБЩИНА ЯМБОЛ С ПОС-ТЕРМИНАЛ В ЦУИ.
Вие сте тук: Начало » Структура » Обща Администрация » Дирекция АОЛ

Дирекция Административно обслужване и логистика


Основни дейности:

  1. в областта на деловодството:
  • приема, извежда, регистрира и експедира кореспонденцията на общинската администрация, като следи за сроковете и обвързва преписките;
  • систематизира и съхранява документите в архива, съгласно номенклатурата на делата;
  • извършва деловодното обслужване на общинската администрация, като:
    - обработва входящата и изходящатакореспонденция и я предоставя за резолюция на кмета, зам.-кметовете и   секретаря на общината;
    - отговаря за разнасянето на кореспонденцията по адресати;
    - следи за спазването на стандартите при изходящата кореспонденция и при необходимост връща   нестандартните писма
    - поддържа актуални данните в деловодната система и периодично прави справки за неизпълнени задачи,   пропуснати срокове, липса на отговори на молби и жалби на граждани;
    ;
  • организира общинския архив и създава условия за нормалното съхраняване и обработка на архивните документи, както и за предоставянето им при необходимост на физически и юридически лица и институции, в съответствие с нормативните актове;
  • организира приема на граждани в приемните дни на кмета и заместник-кметовете;
  1. в областта на управление на човешките ресурси:
  • подготвя проект на длъжностното разписание и актуализира длъжностното и поименното разписание на длъжностите в общинската администрация, съгласно действащото законодателство;
  • подготвя предложения за заплатите на служителите от общинската администрация, общинските дейности и звена и ги представя за одобрение от кмета на общината;
  • осигурява методическа, организационна и техническа помощ при разработването, актуализирането и утвърждаването на длъжностните характеристики на служителите от общинската администрация, на общинските дейности и звена;
  • оформя документите при възникване, изменение и прекратяване на служебните и трудовите правоотношения, включително при допълнителна трудова заетост;
  • отговаря за приобщаването на новите служители, за квалификацията и преквалификацията на кадрите, създава условия за повишаване на мотивацията и ефективността на труда им;
  • води статистическата отчетност за числеността на персонала;
  • оказва методическо ръководство на общинските фирми и звена, по прилагането на нормативната база за заплащане на труда;
  • води личните досиета на служителите на общинската администрация, издава документи и удостоверения, свързани с тях;
  • организира процеса на оценяване на служителите в администрацията и оказва методическа помощ при необходимост;
  • организира работата по изпълнение на задълженията, свързани с осигуряването на безопасни и здравословни условия на труд за служителите от администрацията;
  • извършва вписвания в Административния регистър;
  • организира и контролира изпълнението на задълженията по подаване на декларации от служителите, съгласно разпоредбите на Закона за държавния служител и Кодекса на труда;
  • организира и контролира изпълнението на задълженията по подаване на декларации от служителите, съгласно разпоредбите на Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси;
  • поддържа регистър на декларациите по чл.12 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси;
  1. в областта на отбранително-мобилизационната подготовка:
  • разработва плана за провеждане на общината от мирно във военно положение и провежда мероприятия по подготовката за работа във военно време;
  • разработва военновременния план на общината и го актуализира периодично, в съответствие с методологията за военновременно планиране;
  • координира и контролира изпълнението на задачите по подготовката за работа във военно време;
  • поддържа пунктовете за военновременно управление на общината в техническа изправност;
  • организира подготовката на ръководния състав за привеждане на общината от мирно във военно положение;
  • подпомага при необходимост служба "Гражданска защита" при осъществяване на дейността й;
  • организира денонощно дежурство за поддържане готовността на общината за оповестяване при привеждане на страната от мирно към военно положения и при стихийни бедствия и аварии;
  • информира периодично и при поискване Министерство на отбраната за изпълнението на задачите по подготовката на общината за работа във военно време;
  • организира и осъществява контрол за изпълнението на военно временни задачи;
  • планира, организира и осъществява общинското участие в учение по отбранително-мобилизационна подготовка;
  • контролира изпълнението на нормативните актове по формиране, съхранение и обновление на военновременните запаси;
  • изпълнява и други задачи, възложени от кмета на общината, свързани с подготовката на работа във военно време;
  1. в областта на сигурността на информацията:
  • разработва план за защита на класифицираната информация чрез организационни, физически и технически средства;
  • провежда процедурите за обикновено проучване по чл.47 от Закона за защита на класифицираната информация и води регистър на издадените разрешения;
  • следи за правилното определяне на нивото на класификация на информацията в общинската администрация;
  • извършва периодични проверки за движението и отчетността на материалите и документите, съдържащи класифицирана информация, както и води на отчет случаите на нерегламентиран достъп и взетите мерки;
  • поддържа регистратури за класифижирана информация;
  • организира и провежда обучение на служителите в администрацията в областта на защитата на класифицираната информация;
  1. в областта на информационните технологии:
  • поддържа наличната компютърна техника, операционните системи, сървърите и локалната мрежа в общината;
  • проучва необходимостта от специализирани потребителски програмни продукти за нуждите на общинска администрация и тяхната наличност на пазара на информационните технологии;
  • подготвя техническите задания за доставка на компютърна техника или възлагане за разработка на софтуер;
  • участва в комисии за доставка на програмни продукти и компютърна техника;
  • осъществява контакти с фирмите и ведомствата, създатели на софтуер, използван в работата и оказва методична помощ на специалистите при приложението му;
  • поддържа актуалността и развива Интернет страницата на общината;
  • следи за ефективното използване на наличната техника, локалната мрежа и интернет;
  • следи за неоторизиран достъп до мрежата;
  • ежедневно архивира данните върху технически носител;
  • оказва методическа помощ на служителите при използване на внедрения софтуер;
  • организира обучения и подпомага персонала, използващ компютърна техника;
  1. в областта на стопанските дейности:
  • организира, изпълнява и контролира поддръжката и ремонта на сградите на общинската администрация;
  • осъществява поддържането, експлоатацията и техническия контрол на машините, оборудването, съоръженията и системите, осигуряващи дейността на общинската администрация;
  • организира и контролира спазването на нормативните и технически изисквания за противопожарна защита в сградите на общинската администрация;
  • осигурява общинската администрация с необходимите консумативи и материали за дейността й;
  • изготвя, координира и контролира графика за ползване на залите в административната сграда и организира техническото им осигуряване;
  • организира разпеатването и размножаването на материалите на хартиен носител;
  • поддържа в изправност телефонната централа и обслужва вътрешните телефонни постове;
  • организира експлоатацията и поддръжката на автопарка на общинската администрация и представя автомобилите на ежегодни технически и военни прегледи;


За контакти с дирекцията:
 

Адрес за кореспонденция: Община Ямбол, 8600 гр. Ямбол, ул. „Г. С. Раковски„ №7
Работно време: от 8.00 до 12.00 и от 13.00 до 17.00 ч.
Директор на дирекция "Административно обслужване и логистика": 
Филип Филипов, 
тел. 046/681315, етаж 3, стая 315,

Служители:
   Главен експерт:      Димитър Данев – тел. 046/681334, ет.3, стая 320
   Главен експерт:      Мария Баева– тел. 046/681414, ет.4, стая 414,
   Главен експерт:      Лиляна Рибарова – тел. 046/681414, ет.4, стая 414
   Главен експерт:      Христина Христова– тел. 046/681430, ет.4, стая 430
   Старши експерт:     Милка Димитрова – тел. 046/681335, ет.3, стая 335
   Старши експерт:     Стоянка Стамова – тел. 046/681215, ет.2, стая 215
   Младши експерт:    Мариана Обретенова – тел. 046/681204, ет.2, стая 204
   Младши експерт:    Росица Енчева – тел. 046/681215, ет.2, стая 215
   Главен специалист: Живка Желязкова– тел. 046/681335, ет.3, стая 335
   Специалист:            Радка Стоянова – тел. 046/681311, ет.3, стая 311
   Специалист:            Иванка Йорданова – тел. 046/681215, ет.2, стая 215