Република България
Община Ямбол

ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ НАПОМНЯ, ЧЕ МОЖЕ ДА ЗАПЛАТИТЕ СВОИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ КЪМ ОБЩИНА ЯМБОЛ С ПОС-ТЕРМИНАЛ В ЦУИ, КАКТО И ПРЕЗ ИНТЕРНЕТ.
Вие сте тук: Начало » Стартира вторият етап за набиране на заявления за услугата „личен асистент”

Стартира вторият етап за набиране на заявления за услугата „личен асистент”

10.01.2011 г.; 1418
Автор: Красимир Костов

Стартира вторият етап за набиране на заявления за услугата „личен асистент” в община Ямбол. Документи на кандидати за потребители на социалната услуга и на кандидати за лични асистенти се приемат от 10 до 24 януари 2011 г. в административния център на общината. Подробна информация по условията и необходимите документи е изнесена на информационното табло на общината както и на интернет страницата www.obshtinayambol.org

Одобрените потребители на втори етап ще ползват социалната услуга в продължение на 12 месеца, считано от 10 март 2011 г.

Услугата „личен асистент” се предоставя по Проект „Подкрепа за достоен живот”. Той се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013 г., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.

Днес започна подписването на договорите с общо 29 лични асистенти, които ще предоставят социалната услуга в продължение на 14 месеца на одобрените през първия етап потребители.