Е-Услуги
ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ НАПОМНЯ, ЧЕ МОЖЕ ДА ЗАПЛАТИТЕ СВОИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ КЪМ ОБЩИНА ЯМБОЛ С ПОС-ТЕРМИНАЛ В ЦЕНТЪРА ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ, КАКТО И ПРЕЗ ИНТЕРНЕТ
! Местните данъци и такси към Община Ямбол могат да се плащат много лесно и бързо в касите на ИЗИПЕЙ и през интернет системата ИПЕЙ. Плащането се извършва само със съобщаване на ЕГН на физическите лица или БУЛСТАТ (ЕИК) на фирмите.
Интернет плащането е възможно след регистрация в сайта на ИПЕЙ (https://www.easypay.bg/site/) и следване на всички указателни стъпки в него. Регистрацията в ИПЕЙ е еднократна. След като се регистрира веднъж, собственикът на регистрацията я има винаги. ИПЕЙ разполага с версия и на английски език.
Електронни административни услуги на Община Ямбол
! Вие можете да получите електронни услуги, като подадете искане и приложите необходимите документи, използвайки универсален електронен подпис /УЕП/:
/за издаване на удостоверения, приемане на декларации, издаване на дубликат от квитанция за платени данъци и такси, данъчни оценки, услуги за регистрация и гражданско състояние/
ВАЖНО!
Необходимо е да имате:
· Валиден сертификат за УЕП
· Браузър Internet Explorer, Mozilla, Chrome
Необходимо е да направите следното:
· Да изберете електронната услуга
· Да свалите и попълните бланката (заявление) за избраната услуга от екран "Е-Услуги". За целта е необходимо да имате инсталиран софтуер за работа с PDF-документи. Свалянето на бланката може да извършите от частта „Е-Услуги” в секция "Сваляне на бланка" срещу наименованието на съответната услуга.
· Да укажете начина на получаване на услугата - чрез сайта, на гише в община Ямбол или по пощата.
· Да добавите съпътстващите/изискуеми/ документи в електронен вид. Прилаганите към заявяваната услуга документи е необходимо да бъдат предварително подписани с УЕП. Задължително е подписаният файл да съдържа в себе си електронния подпис (формат *.p7m). Уебсайтът автоматично ще разпознае подписания файл и ще изведе информация за лицето, което го е подписало и издателя на УЕП.
· Да регистрирате заявлението. Сайтът няма да регистрира заявлението ако липсва изискуем документ или ако някой от приложените документи не е подписан с УЕП.
Резултат :
· Получавате входящ номер на заявената услуга.
· Имате достъп до всички подадени и подписани с УЕП документи.
· Имате възможност за информираност по отношение движението на преписката.
· Получавате крайния резултат от услугата по посочения от Вас начин.
Вашите документи трябва да отговарят на следните условия:
· Електронното заявление да е попълнено на разбираем български език, на кирилица, без съкращения.
· Прилаганите документи могат да бъдат във формат на Microsoft Office или PDF, както и изображения във формат JPEG/JPG, които могат да бъдат по размер до 2 МВ всеки един от тях.
· Документите да не съдържат криптиран текст
· Файлът, съдържащ документа, да не е заразен с вируси
Забележка: Ако исканата услуга изисква заплащане, то системата няма да позволи нейното изпълнение преди извършването му. Плащането може да се извърши по всички възможни начини: банков, в брой или през този сайт. Банковите сметки и кодовете за плащане на всяка е-услуга са посочени в описанието на услугата.
Доброволно предоставените данни от потребителите на този сайт данни са лични по смисъла на Закона за защита на личните данни и като такива попадат под специален режим на защита. Личните данни се ползват само за целите, за които са предоставени.