ПРОТОКОЛ № IX
Днес, 27.06.2024г., съгласно чл.23, ал.4, т.1 от ЗМСМА от 9.00 часа с уведомително писмо с изх. № И - 0055/20.06.2024г., се свика редовно заседание на Общински съвет - Ямбол. От общо 37 общински съветници присъстваха 32. Отсъстваха Евгени Господинов, Недялка Петкова, Панайот Будинов, Стоян Славов, Стоян Стоянов.
На заседанието присъстваха Васил Александров и Енчо Керязов - заместник-кметове на община Ямбол.
В 9:00 часа присъстваха 32 съветника.
Председателят на Общински съвет – Ямбол, Антон Шиков откри деветото заседание на Общинския съвет.
Заседанието започна при следния проект за
ДНЕВЕН РЕД
1.
Предложение относно кандидатстване с проект
Пътуване към зелено наследство - проследяване на култура и природа по Програма
Интеррег NEXT „Черноморски басейн“ 2021-2027г.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
2.
Предложение относно участие на Община Ямбол в
Национален конкурс за общини – „SOS Залесяване“, организиран от „Нестле
България“.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
3.
Предложение относно участие на Община Ямбол като
партньор на Община Одрин, Турция в подготовката, кандидатстването и
изпълнението на проектно предложение „Устойчиво подобряване на околната среда и
развитие в региона“ по втората покана за проектни предложения по програмата
ИНТЕРРЕГ-NEXT „Черноморски басейн“ 2021-2027г.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
4. Предложение относно промяна бюджета
на Община Ямбол за 2024г.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
5. Предложение относно приемане на
Правилник за изменение на правилника за реда и начина на предоставяне на
еднократна финансова помощ от общински
здравен фонд на лица с възникнали спешни здравословни проблеми.
ВНОСИТЕЛ: М. Славова
6.
Предложение относно одобряване на проект за
изменение на ПУП - ПРЗ с обхват УПИ I, кв. 22, УПИ I, кв. 24 и УПИ I, кв. 25 по
плана на гр. Ямбол – ж.к. Хале и ПУП - ПУР с обхват осови точки о.т.159 -
о.т.163 - о.т.211 - о.т.212 - о.т.213 - о.т.214 - о.т.215 - о.т.216 - о.т.217 -
о.т.218 - о.т. 219 - о.т.320 по плана на гр. Ямбол – ж.к. Хале.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
7.
Предложение относно даване на съгласие за
изработване на проект за изменение на действащия ПУП - ПРЗ за УПИ I – за фабрика за захарни изделия в кв. 156
по плана на гр. Ямбол – Промишлена зона и на действащия ПУР в кв. 156 по
отношение на тупикова улица с осови точки о.т. 312 и о.т. 313.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
8.
Предложение относно даване на съгласие за
изработване на проект за изменение на действащия подробен устройствен план
(ПУП) – план за регулация (ПР) за урегулиран поземлен имот (УПИ) XV, кв. 81 по
плана на гр. Ямбол – кв. „Каргон“.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
9.
Предложение относно даване на съгласие за
изработване на проект за изменение на действащия ПУП-ПР и ПЗ в обхват УПИ
І-141, с конкретно предназначение „за производствено-складова дейност“, кв. 332
по плана на гр. Ямбол – Промишлена зона, с идентификатор 87374.515.141 по
кадастралната карта.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
10. Предложение относно
даване на съгласие за изработване на проект за изменение на действащия ПУП-ПР и
ПЗ в обхват УПИ X, с конкретно предназначение „за озеленяване“ в кв. 26 по
плана на гр. Ямбол – кв. „Аврен“, представляващ част от поземлен имот с
идентификатор 87374.543.584 по кадастралната карта.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
11. Предложение относно
разрешение за изработване на проект за ПУП-План за регулация и застрояване
/ПРЗ/ в обхват поземлен имот с идентификатор 87374.516.39 по кадастралната
карта на гр. Ямбол, м. „Марчева могила“ и
одобряване на задание за същото.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
12. Предложение относно
отдаване под наем чрез публичен търг на помещения – част от сграда публична
общинска собственост, находяща се на ул. „Димитър Благоев“ № 2.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
13. Предложение относно
отдаване под наем чрез публичен търг на
части от имот публична общинска собственост – речни дървени кейове.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
14. Предложение относно
определяне на цена на право на строеж върху ПИ 87374.540.277 при промяна на
инвестиционните намерения по чл. 154, ал. 2, т. 5 от ЗУТ за надстройка към СОС с идентификатор:
87374.540.277.1.2, ул. „Страхил Войвода“ 64-64а.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
15. Предложение относно
процедура за организиране на публичен търг за отдаване под наем на помещение в
сградата на ДКЦ-1-Ямбол ЕООД.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
16. Предложение относно
определяне цена на право на строеж и сервитут за изграждане на обект на
"Електроразпределение юг" ЕАД в кв. 39 по КК на гр. Ямбол.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
17. Предложение относно
закупуване на проектен имот с проектен идентификатор 87374.558.337, участващ в
новообразуван УПИ VII-180, 377, кв. „Каргон“, град Ямбол.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
18. Предложение относно
продажба на общински имоти по ЗОС.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
Шиков – Преминаваме към обсъждане на дневния ред. Има постъпило предложение от ПК ЗСДСИ относно отпускане ЕФП на Диана Найденова. Няма други предложения.
Подлагам на гласуване включването на предложението за ЕФП като т.19.
Гласували за – 31 против – няма въздържали се – няма
Приема се.
Подлагам на гласуване анблок проекта за дневен ред.
Гласували за – 31 против – няма въздържали се – няма
Приема се.
Заседанието протече при следния
ДНЕВЕН РЕД
1.
Предложение относно кандидатстване с проект
Пътуване към зелено наследство - проследяване на култура и природа по Програма
Интеррег NEXT „Черноморски басейн“ 2021-2027г.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
2.
Предложение относно участие на Община Ямбол в
Национален конкурс за общини – „SOS Залесяване“, организиран от „Нестле
България“.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
3.
Предложение относно участие на Община Ямбол като
партньор на Община Одрин, Турция в подготовката, кандидатстването и
изпълнението на проектно предложение „Устойчиво подобряване на околната среда и
развитие в региона“ по втората покана за проектни предложения по програмата
ИНТЕРРЕГ-NEXT „Черноморски басейн“ 2021-2027г.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
4. Предложение относно промяна бюджета
на Община Ямбол за 2024г.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
5. Предложение относно приемане на
Правилник за изменение на правилника за реда и начина на предоставяне на
еднократна финансова помощ от общински
здравен фонд на лица с възникнали спешни здравословни проблеми.
ВНОСИТЕЛ: М. Славова
6.
Предложение относно одобряване на проект за
изменение на ПУП - ПРЗ с обхват УПИ I, кв. 22, УПИ I, кв. 24 и УПИ I, кв. 25 по
плана на гр. Ямбол – ж.к. Хале и ПУП - ПУР с обхват осови точки о.т.159 -
о.т.163 - о.т.211 - о.т.212 - о.т.213 - о.т.214 - о.т.215 - о.т.216 - о.т.217 -
о.т.218 - о.т. 219 - о.т.320 по плана на гр. Ямбол – ж.к. Хале.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
7.
Предложение относно даване на съгласие за
изработване на проект за изменение на действащия ПУП - ПРЗ за УПИ I – за фабрика за захарни изделия в кв.
156 по плана на гр. Ямбол – Промишлена зона и на действащия ПУР в кв. 156 по
отношение на тупикова улица с осови точки о.т. 312 и о.т. 313.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
8.
Предложение относно даване на съгласие за
изработване на проект за изменение на действащия подробен устройствен план (ПУП)
– план за регулация (ПР) за урегулиран поземлен имот (УПИ) XV, кв. 81 по плана
на гр. Ямбол – кв. „Каргон“.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
9.
Предложение относно даване на съгласие за
изработване на проект за изменение на действащия ПУП-ПР и ПЗ в обхват УПИ І-141,
с конкретно предназначение „за производствено-складова дейност“, кв. 332 по
плана на гр. Ямбол – Промишлена зона, с идентификатор 87374.515.141 по
кадастралната карта.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
10. Предложение относно
даване на съгласие за изработване на проект за изменение на действащия ПУП-ПР и
ПЗ в обхват УПИ X, с конкретно предназначение „за озеленяване“ в кв. 26 по
плана на гр. Ямбол – кв. „Аврен“, представляващ част от поземлен имот с
идентификатор 87374.543.584 по кадастралната карта.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
11. Предложение относно
разрешение за изработване на проект за ПУП-План за регулация и застрояване
/ПРЗ/ в обхват поземлен имот с идентификатор 87374.516.39 по кадастралната
карта на гр. Ямбол, м. „Марчева могила“ и
одобряване на задание за същото.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
12. Предложение относно
отдаване под наем чрез публичен търг на помещения – част от сграда публична
общинска собственост, находяща се на ул. „Димитър Благоев“ № 2.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
13. Предложение относно
отдаване под наем чрез публичен търг на
части от имот публична общинска собственост – речни дървени кейове.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
14. Предложение относно
определяне на цена на право на строеж върху ПИ 87374.540.277 при промяна на
инвестиционните намерения по чл. 154, ал. 2, т. 5 от ЗУТ за надстройка към СОС с идентификатор:
87374.540.277.1.2, ул. „Страхил Войвода“ 64-64а.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
15. Предложение относно
процедура за организиране на публичен търг за отдаване под наем на помещение в
сградата на ДКЦ-1-Ямбол ЕООД.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
16. Предложение относно
определяне цена на право на строеж и сервитут за изграждане на обект на
"Електроразпределение юг" ЕАД в кв. 39 по КК на гр. Ямбол.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
17. Предложение относно
закупуване на проектен имот с проектен идентификатор 87374.558.337, участващ в
новообразуван УПИ VII-180, 377, кв. „Каргон“, град Ямбол.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
18. Предложение относно
продажба на общински имоти по ЗОС.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
19. Предложение относно отпускане ЕФП. на Диана Найденова.
ВНОСИТЕЛ: ПК ЗСДСИ
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
__________________________________________________________________________________
Вносителят няма допълнения по приложения материал.
Шиков – Всички ПК приемат предложението. (БФ, ОИКДОУСОС, ТУИТЕ, ЗОРПК, КЧДКТ, ОСМД, ЗСДСИ)
Няма желаещи да се изкажат. Подлагам на гласуване т.1 от проекторешението на вносителя.
Гласували за – 32 против – няма въздържали се – няма
Приема се.
Подлагам на гласуване т.2 от проекторешението на вносителя.
Гласували за – 31 против – няма въздържали се – няма
Приема се.
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
РЕШИ:
На основание чл.21, ал.2 във връзка с ал.1, т.23 от Закона за местното самоуправление и местната администрация:
1.Дава съгласие Община Ямбол да кандидатства по втората покана за набиране на проекти по Програма Интеррег NEXT „Черноморски басейн“ 2021-2027 с водещ партньор Община Истанбул.
2.Делегира права на Кмета на Община Ямбол да подпише всички необходими документи и да предприеме всички необходими действия във връзка с кандидатстването на Община Ямбол по втората покана за набиране на проекти по Програма Интеррег NEXT „Черноморски басейн“ 2021-2027 с водещ партньор Община Истанбул.
Приложения:
- Декларация от партньор по проекта;
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
__________________________________________________________________________________
Вносителят няма допълнения по приложения материал.
Шиков – Всички ПК приемат предложението. (БФ,
ОИКДОУСОС,
ТУИТЕ,
ЗОРПК,
КЧДКТ,
ОСМД, ЗСДСИ)
Няма желаещи да се изкажат. Подлагам на гласуване т.1 от проекторешението на вносителя.
Гласували за – 32 против – няма въздържали се – няма
Приема се.
Подлагам на гласуване т.2 от проекторешението на вносителя.
Гласували за – 32 против – няма въздържали се – няма
Приема се.
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
РЕШИ:
На основание чл.21, ал.2 във връзка с ал.1, т.23 от Закона за местното самоуправление и местната администрация:
1.Дава съгласие Община Ямбол да участва в Национален конкурс за общини - “SOS Залесяване“.
2.Делегира права на Кмета на Община Ямбол да подпише всички необходими документи и да предприеме всички необходими действия във връзка с участието на Община Ямбол в Национален конкурс за общини – „SOS Залесяване“
ВНОСИТЕЛ: В.
Ревански
__________________________________________________________________________________
Вносителят няма допълнения по приложения материал.
Шиков – Всички ПК приемат предложението (БФ,
ОИКДОУСОС,
ТУИТЕ,
ЗОРПК,
КЧДКТ,
ОСМД, ЗСДСИ)
Няма желаещи да се изкажат. Предлагам да гласуваме анблок проекторешението на вносителя. Няма против. Подлагам на гласуване процедурното предложение.
Гласували за – 32 против – няма въздържали се – няма
Приема се.
Подлагам на гласуване анблок проекторешението на вносителя.
Гласували за – 32 против – няма въздържали се – няма
Приема се.
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
РЕШИ:
На
основание чл. 21, ал. 2 във връзка с ал. 1, т. 23 от Закона за местното
самоуправление и местната администрация, Общински съвет – Ямбол реши:
1. Дава съгласие Община Ямбол да участва като партньор на община Одрин, Турция в подготовката и изпълнението на проектно предложение „Устойчиво подобряване на околната среда и развитие в региона“ по втора покана за проектни предложения по програмата ИНТЕРРЕГ-NEXT „Черноморски басейн“ 2021-2027.
2. Упълномощава Кмета на Община Ямбол да създаде необходимата организация за подготовка и кандидатстване на Община Ямбол като партньор на Община Одрин, Турция, с проектно предложение.
3. Възлага на Кмета на Община Ямбол да извърши всички необходими правни и фактически действия във връзка с изпълнение на дейностите по т. 1 и т. 2 от настоящото решение с цел участието на Община Ямбол като партньор при кандидатстване и изпълнение на проектно предложение „Устойчиво подобряване на околната среда и развитие в региона“ по втора покана за проектни предложения по програмата ИНТЕРРЕГ NEXT Черноморски басейн 2021-2027.
4. Възлага на Кмета на Община Ямбол да предприеме необходимите действия за предвиждане и осигуряване в бюджета на общината на 2 % собствен финансов принос от определения за Община Ямбол бюджет в проектното предложение
ПО ТОЧКА
ЧЕТВЪРТА - Предложение
относно промяна бюджета на Община Ямбол за 2024г.
ВНОСИТЕЛ: В.
Ревански
__________________________________________________________________________________
Вносителят няма допълнения по приложения материал.
Илчев - ПК БФ приема предложението. (приложен протокол)
Шиков - Няма желаещи да се изкажат. Предлагам да гласуваме анблок проекторешението на вносителя. Няма против. Подлагам на гласуване процедурното предложение.
Гласували за – 31 против – 1 въздържали се – няма
Приема се.
Подлагам на гласуване анблок проекторешението на вносителя.
Обявявам резултатите от гласуването.
Гласували за – 30 против – няма въздържали се – 1
Има ли несъгласни с обявения вот? Няма.
Приема се.
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
РЕШИ:
На основание чл. 21, ал. 1 , т. 6 от ЗМСМА, чл. 124 от Закона за публичните
финанси,
1. Одобрява промени по бюджета на
община Ямбол за 2024 г. по приходната и разходната част, съгласно Приложение № 1.
2. Променя разчета на капиталовите
разходи на община Ямбол за 2024 г., съгласно Приложение № 2.
ВНОСИТЕЛ: М.
Славова
__________________________________________________________________________________
Вносителят няма допълнения по приложения материал.
Ставрев - ПК ЗОРПК приема предложението. (приложен протокол)
– Има уточняващо предложение - § 1. В чл. 4 се правят следните изменения и допълнения:
1. Алинея 1 се изменя така:
(1) Към искането следва да бъде приложена
декларация по образец (Приложение №2) от името на физическото лице, а при
подаване чрез пълномощник – и съгласие
от последния общинската администрация да обработва личните му данни, съгласно
Закона за защита на личните данни.
2. Алинея 2 се изменя така:
(2) Към искането следва да се приложи
и декларация от лицето по образец (Приложение № 3) за следните обстоятелства:
3. т.6 и т.8 от алинея 2 се отменят.
4. създава се алинея 4:
“Общинската администрация изисква по
служебен път от Дирекция “Социално подпомагане“ - Ямбол документ, удостоверяващ
дали лицето е получавало еднократна финансова помощ през текущата година.“
5. създава се алинея 5:
„В случай, че лицето е осигурено следва да
бъдат приложени документи за брутен доход на семейството му (или на
съжителстващите с него лица), удостоверяващ общият размер на доходите от
предходният месец.“
Вълчев – ПК ЗСДСИ приема предложението. (приложен протокол)
Шиков - Няма желаещи да се изкажат. Подлагам на гласуване предложението на ПК.
Гласували за – 27 против – няма въздържали се – няма
Приема се.
Подлагам на гласуване проекторешението на вносителя.
Гласували за – 32 против – няма въздържали се – няма
Приема се.
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
РЕШИ:
На основание чл.21, ал.1, т.23, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация приема
Правилник
за изменение и допълнение на правилника за реда и
начина на предоставяне на еднократна финансова помощ от общински здравен фонд
на лица с възникнали спешни здравословни проблеми
§ 1. В чл. 4 се правят следните изменения и допълнения:
1. Алинея 1 се изменя така:
(1) Към искането следва да бъде приложена декларация по образец (Приложение № 2) от името на физическото лице, а при подаване чрез пълномощник – и съгласие от последния общинската администрация да обработва личните му данни, съгласно Закона за защита на личните данни.
2. Алинея 2 се изменя така:
(2) Към искането следва да се приложи и декларация от лицето по образец (Приложение № 3) за следните обстоятелства:
3. т.6 и т.8 от алинея 2 се отменят.
4. създава се алинея 4:
“Общинската администрация изисква по служебен път от Дирекция “Социално подпомагане“ - Ямбол документ, удостоверяващ дали лицето е получавало еднократна финансова помощ през текущата година.“
5. създава се алинея 5:
„В случай, че лицето е осигурено следва да бъдат приложени документи за брутен доход на семейството му (или на съжителстващите с него лица), удостоверяващ общият размер на доходите от предходният месец.“
Заключителни разпоредби
§ 2. Настоящият Правилник се издава на основание чл. 21, ал. 2 от ЗМСМА, чл. 79 от
АПК и е приет от Общински съвет - Ямбол с Решение № ……………….
§ 3. Настоящият Правилник влиза в сила от деня на
обнародването му чрез разгласяването му в местно печатно издание.
ВНОСИТЕЛ: В.
Ревански
__________________________________________________________________________________
Вносителят няма допълнения по приложения материал.
Христов - ПК ТУИТЕ приема предложението. (приложен протокол)
Шиков – Няма желаещи да се изкажат. Подлагам на гласуване проекторешението на вносителя.
Гласували за – 31 против – няма въздържали се – няма
Приема се.
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
РЕШИ:
Приема Доклада на кмета и на основание чл. 21, ал. 1, т. 11 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 129, ал. 1 от Закона за устройство на територията, Решение № LХII-7/20.09.2023 г. на Общински съвет – Ямбол и протокол № 5/23.05.2024 г. на ОЕСУТ - Ямбол, Общински съвет Ямбол одобрява проект за изменение на Подробен устройствен план /ПУП/ - План за регулация и План за застрояване /ПРЗ/ с обхват УПИ I-за озеленяване, кв. 22, УПИ I-за комплексно жилищно строителство и обществено застрояване, кв. 24 и УПИ I-за комплексно жилищно строителство, магазини, битови услуги, подземни гаражи и паркинг, кв. 25 по плана на гр. Ямбол - жк Хале и ПУП - План за улична регулация /ПУР/ с обхват осови точки о.т.159 - о.т.163 - о.т.211 - о.т.212 - о.т.213 - о.т.214 - о.т.215 - о.т.216 - о.т.217 - о.т.218 - о.т. 219 - о.т.320 по плана на гр. Ямбол - жк Хале, придружени от ел. схема, Вик схема и трасировъчни карнети /трасировъчни планове/, съгласно приетите и одобрени текстови и графични части, представляващи неразделна част от настоящото решение и състоящо се в следното:
- променя се регулационната улица между квартали 22, 24 и 25, при което новопроектираната регулационна улица отрази съществуващото местоположение на изградените на място улица и паркинги, променят се местоположението на осовите й линии и осовите й точки, запазват се номерата на осовите точки;
- променя се улично регулационната линия на УПИ I, кв. 25 откъм променената улица между квартали 22, 24 и 25, запазва се отреждането му - за комплексно жилищно строителство, магазини, битови услуги, подземни гаражи и паркинг;
- променя се южната улична регулационна
линия на УПИ I, кв. 24 откъм променената улица между квартали 22, 24 и 25, запазва се
отреждането му - за комплексно жилищно строителство
и обществено застрояване;
- в кв. 24 се образува УПИ II-114 – за паркинг /проектен поземлен имот 87374 546.114/, не се предвиждат градоустройствени параметри;
- проектира се нова улица с осови точки о.т. 215-215а-215б, с която квартал 22 се разделя на две части - новопроектирани квартал 22 и квартал 22А:
· новопроектиран квартал 22, в който се обособяват новопроектирани урегулирани поземлени имоти УПИ I-97 - за ОДО /проектен поземлен имот 87374 546.97/, УПИ II-98 - за паркинг /проектен поземлен имот 87374 546.98/, УПИ III-99 /проектен поземлен имот 87374 546.99/, УПИ IV-100 /проектен поземлен имот 87374 546.100/, УПИ V-101 /проектен поземлен имот 87374 546.101/, УПИ VI-102 - за ОДО /проектен поземлен имот 87374 546.102/, УПИ VII-103 - за ОДО /проектен поземлен имот 87374 546.103/, УПИ VIII-104 /проектен поземлен имот 87374 546.104/, УПИ IХ-105 /проектен поземлен имот 87374 546.105/, УПИ Х-106 - за озеленяване /проектен поземлен имот 87374 546.106/;
· новопроектиран квартал 22А, в който се обособяват новопроектирани урегулирани поземлени имоти УПИ I-109 – за ОДО /проектен поземлен имот 87374 546.109/, УПИ II-108 - за комплексно жилищно строителство и паркинг /в който са разположени изградените секции А, Г, Д, Е на блок 10 в жк Хале и трафопоста, и с проектен поземлен имот 87374 546.108/, УПИ III-107 – за ОДО /проектен поземлен имот 87374 546.107/, УПИ IV-110 - за комплексно жилищно строителство, подземни гаражи и паркинг /за недовършените секции Б и В на блок 10, и с проектен поземлен имот 87374 546.110/;
- за новообразуваните УПИ съобразно установената устройствена зона в ОУП на гр. Ямбол се предвиждат показатели за застрояване както следва:
· За УПИ І-97 - за ОДО, в кв. 22 – устройствена зона Оо, ограничителни линии на свободностоящо застрояване с показатели: Пл. застр.- 50%, Кинт.-2, мин. озел.- 40% и височина – до 10 м;
· За УПИ II-98 - за паркинг, в кв. 22 - не се предвиждат градоустройствени параметри;
· За УПИ ІІІ-99, в кв. 22 – с конкретно предназначение за жилищно застрояване - устройствена зона Жк, ограничителни линии на свободностоящо застрояване с показатели: Пл. застр.- 40%, Кинт.-1, мин. озел.- 40% и височина – до 10 м;
· За УПИ ІV-100, в кв. 22 с конкретно предназначение за жилищно застрояване - устройствена зона Жк, ограничителни линии на свободностоящо застрояване с показатели: Пл. застр.- 40%, Кинт.-1, мин. озел.- 40% и височина – до 10 м;
· За УПИ V-101 в кв. 22 с конкретно предназначение за жилищно застрояване - устройствена зона Жк, ограничителни линии на свободностоящо застрояване с показатели: Пл. застр.- 40%, Кинт.-1, мин. озел.- 40% и височина – до 10 м;
· За УПИ VІ-102 - за ОДО, в кв. 22 - устройствена зона Оо, показатели: Пл. застр.- 50%, Кинт.-2, мин. озел.- 40% и височина – до 10 м;
· За УПИ VІІ-103 - за ОДО, в кв. 22 - устройствена зона Оо, ограничителни линии на свободностоящо застрояване с показатели: Пл. застр.- 30%, Кинт.-0,8, мин. озел.- 40% и височина – до 10 м;
· За УПИ VІІІ-104, в кв. 22 с конкретно предназначение за жилищно застрояване - устройствена зона Жк, ограничителни линии на свободностоящо застрояване с показатели: Пл. застр.- 40%, Кинт.-1, мин. озел.- 40% и височина – до 10 м;
· За УПИ ІХ-105, в кв. 22 с конкретно предназначение за жилищно застрояване - устройствена зона Жк, ограничителни линии на свободностоящо застрояване с показатели: Пл. застр.- 40%, Кинт.-1, мин. озел.- 40% и височина – до 10 м;
· За УПИ І-109 - за ОДО, в кв. 22А - устройствена зона Оо, ограничителни линии на свободностоящо застрояване с показатели: Пл. застр.- 50%, Кинт.-2, мин. озел.- 40% и височина – до 10 м;
· За УПИ ІІ-108 - за комплексно жилищно строителство и паркинг, в кв. 22А - устройствена зона Жк, показатели: Пл. застр.- 50%, Кинт.-2, мин. озел.- 40% и височина – до 21 м, свързано застрояване;
· За УПИ ІІІ-107 - за ОДО, в кв. 22А - устройствена зона Оо, ограничителни линии на свободностоящо застрояване с показатели: Пл. застр.- 50%, Кинт.-2, мин. озел.- 40% и височина – до 10 м;
·
За УПИ ІV-110 - за комплексно жилищно строителство, подземни гаражи и паркинг, в
кв. 22А - устройствена зона Жк, показатели: Пл. застр.- 50%, Кинт.-2,
мин. озел.- 40% и височина – до 21 м, свързано застрояване, предвидено подземно
застрояване, покриване на съществуващи калкани.
Съгласно чл. 215 от ЗУТ, заинтересуваните лица могат да обжалват решението в 30-дневен срок от обнародването му в „Държавен вестник”, чрез община Ямбол до Административен съд – Ямбол.
ВНОСИТЕЛ:
В. Ревански
__________________________________________________________________________________
Вносителят няма допълнения по приложения материал.
Христов - ПК ТУИТЕ приема предложението. (приложен протокол)
Шиков – Няма желаещи да се изкажат. Подлагам на гласуване проекторешението на вносителя.
Обявявам резултатите от гласуването.
Гласували за – 30 против – няма въздържали се – няма
Има ли несъгласни с обявения вот? Няма.
Приема се.
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
РЕШИ:
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 1 от Закона за общинската собственост и във връзка с чл. 134, ал. 2, т. 2 и т. 6, и чл. 134, ал. 2 с препратка към чл. 134, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, Общински съвет – Ямбол дава съгласието си за изработване на проект за изменение на действащия Подробен устройствен план /ПУП/ - План за застрояване и регулация /ПРЗ/ за УПИ I – за фабрика за захарни изделия в кв. 156 по плана на гр. Ямбол – Промишлена зона и на действащия План за улична регулация /ПУР/ в кв. 156 по отношение на тупикова улица с осови точки о.т. 312 и о.т. 313.
ВНОСИТЕЛ: В.
Ревански
__________________________________________________________________________________
Вносителят няма допълнения по приложения материал.
Христов - ПК ТУИТЕ приема предложението. (приложен протокол)
Шиков – Няма желаещи да се изкажат. Подлагам на гласуване проекторешението на вносителя.
Обявявам резултатите от гласуването.
Гласували за – 30 против – няма въздържали се – няма
Има ли несъгласни с обявения вот? Няма.
Приема се.
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
РЕШИ:
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 1 от Закона за общинската собственост и във връзка с чл. 134, ал. 2, т. 2 и т. 6 от ЗУТ, Общински съвет – Ямбол дава съгласието си за изработване на проект за изменение на действащия подробен устройствен план (ПУП) – план за регулация (ПР) за урегулиран поземлен имот (УПИ) XV, кв. 81 по плана на гр. Ямбол – кв. „Каргон“
ВНОСИТЕЛ:
В. Ревански
__________________________________________________________________________________
Вносителят няма допълнения по приложения материал.
Христов - ПК ТУИТЕ приема предложението. (приложен протокол)
Шиков – Няма желаещи да се изкажат. Подлагам на гласуване проекторешението на вносителя.
Обявявам резултатите от гласуването.
Гласували за – 28 против – няма въздържали се – няма
Има ли несъгласни с обявения вот? Няма.
Приема се.
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
РЕШИ:
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 1 от Закона за общинската собственост и във връзка с чл. 134, ал. 2, т. 6 от Закона за устройство на територията, Общински съвет – Ямбол дава съгласието си за изработване на проект за изменение на действащия ПУП-ПР и ПЗ за УПИ І-141, с конкретно предназначение „за производствено-складова дейност“, кв. 332 по плана на гр. Ямбол – промишлена зона, с идентификатор 87374.515.141 по кадастралната карта, който проект за изменение ще бъде придружен с план-схема за транспортно-комуникационен план, във връзка с изграждане на индустриален жп коловоз.
ВНОСИТЕЛ: В.
Ревански
__________________________________________________________________________________
Вносителят няма допълнения по приложения материал.
Христов - ПК ТУИТЕ приема предложението. (приложен протокол)
Г. Славов - Точката, както каза и председателя, касае пространството в страни от магазин „Вилтон“ в кв. „Аврен“. Аз обаче имам възражение на това, което е предложено и то е следното: Мисля, че начинът, по който е описан законовия механизъм, не е правилен, а е в нарушение на закона. Зачитам само на втора страница абзаца, който започва със съвкупността от всички горе цитирани разпоредби, а именно чл.103, ал. 3, чл. 103, ал. 4, чл. 104, ал. 1 от ЗУТ налагат необходимостта от изменение на действащия ПУП, т.е. действащия ПУП се явява заварен и по аргументите на чл. 103а, ал. 3 от ЗУТ се спира действието по неговото прилагане, тъй като същия не е в съответствие с Общия устройствен план. Това не е правилно, не е законово издържано. За съжаление тази точка не е била разпределена в ПК ЗОРПК. Предполагам че, ако е била, най-вероятно има юристи там и щяха да вземат отношение, да съобразят, че това не е законово издържано, тъй като Общия устройствен план касае една голяма област, в която попада в конкретика и този поземлен имот. В тази област има много други зелени площади, има много други площадки детски, има много други публични и частни общински имоти. По тази логика трябва абсолютно всички от тях да бъдат приравнени към единствено и само определеното в общият устройствен план, което касае по-скоро тип търговска дейност за обществено-обслужващи дейности, а не за озеленяване, както е отреден този терен, т.е. абсолютно всички зелени площади по тази логика трябва да станат за обществено-обслужващи дейности. Извън това, не е съобразен чл. 62а от ЗУТ, той касае зелените площи и преобразуването на съществуващи озеленени площи. В ал.1 се казва: „Не може да се променя предназначението на съществуващи озеленени площи или на части от тях в урбанизирани територии реализирани съгласно предвижданията на устройствените планове.: Тази зелена площ де факто не е реализирана, но има ПУП, в която е отреден този терен за зелена площ. В ал.2 се казва: „Не може да се промени предназначението на територии и поземлени имоти предвидени в общите или подробните устройствени планове на урбанизирани територии за озеленени площи, които не са реализирани.“ Освен, изрично се казва, които не са реализирани, не може да се променя. „Освен на части от тях за изграждане на елементи на техническа инфраструктура или на специални обекти свързани с отбраната и сигурността на страната“, какъвто не е нашия случай. И ал.3 от същия чл. 62а от ЗУТ, същия ЗУТ, който тук се чете, в ал.3 е казано: „Промяната на предназначението на територии, поземлените имоти по ал.2, т.е. такива, които не са реализирани, какъвто е нашия случай, „се разрешава след обществено обсъждане, проведено по реда на чл. 127, ал.1 от ЗУТ. Като това се разрешава финално от Общински съвет с решение прието с 2/3 от общия броя на съветниците, т.е. първо трябва да има такова обществено обсъждане и след това 2/3 решение на съвета, с 2/3 от гласовете, за да може това предвидено, нереализирано предназначение на този терен в подробния устройствен план да стане от зелени площи в други площи. И поради тази причина според мен това предложение изобщо не е законово издържано. Тук има други юристи и председател на комисия, той също може да съобрази и да каже в момента, но за мен тук е по-важна другата логика. Кому е необходимо? Първо, защо не се допитаме до хората така, както закона предвижда? Алогично е за мен. Значи кметът може да се допитва за Брънековата къща. Когато има аналогични примери, това е част от темата, аналогичният пример е, че за неща, които нямат почти никакво отношение към обществено допитване, се правят такива, а тук, когато закона задължава, няма такова. Въпросът е съвсем принципен. Ще допусне ли днес Общинският съвет, кметът да наруши закона и то толкова показно, с цел там да се изгради търговски обект без да се питат хората. На утрешният ден по същия начин, това е едно малко парченце.
Шиков – Моля, да не преминавате към хипотези, дайте конкретно по въпроса за парченцето.
Славов – Конкретно по въпроса говоря, г-н Председател.
Шиков - Не, не говорите по въпроса.
Славов – Може да се мине към всички зелени площи и тогава този прецедент ще стане правило. И затова моето предложение е да гласувате „въздържали се“ или „против“, защото това вече е част от дневния ред, тъй като е незаконно. Надявам се, искрено, когато отиде в областта областния управител да вземе съответното отношение, ако го гласувате все пак, тъй като е ясно, че кмета си има мнозинството. И по този начин, спазвайки закона, да дадем знак на хората, няма лошо да се смени, но да дадем шанс на хората с механизма на закона, с обществено допитване, така както е предвидено и ако хората преценят, с решение на съвета 2/3, да се вземе съответното решение.
Ставрев - Тук след този порой от думи, всъщност се пропусна основния въпрос, който ще разгледа Общинския съвет, а това е да се даде съгласие от Общинския съвет за изработване на проект за изменение на ПУП, ПР и ПЗ, така че това гледаме в момента, това е предложението, даване на съгласие за изработване на такъв ПУП. Той нито е изработен докрай, нито има акт, с който е приет ПУП-а, този акт също може да се обжалва, но Общинския съвет разглежда този въпрос и нищо друго, да си даде съгласието.
Г. Славов - дупл.- Няма как да се съглася с подобно твърдение, тъй като това е опит само да се замаже нарушението, което е допуснато. Защото стартирането на тази процедура, всяка промяна на ПУП-а започва с процедура. И процедурата за промяна на ПУП, когато касае общински терени, започва с разрешение на Общински съвет за изработване на задание и изработване на ПУП, това е вече стартирано, това е промяна на ПУП. С това решение на съвета, се стартира процедурата. Това, че има още две стъпки, за това да се одобри от Общинския съвет този ПУП, то вече е стартирано. Реда, по който може да се направи е изрично упоменат в закона. Защото реда е да се направи обществено допитване за нереализирани такива подробни устройствени планове и поземлени имоти, които са предвидени за озеленяване. Според мен не прави чест на юрист, който да е наясно с материята да излезе и да...
Шиков – Г-н Славов, без лични отклонения, моля! Чухме гледната точка.
Няма други желаещи да се изкажат. Подлагам на гласуване проекторешението на вносителя.
Обявявам резултатите от гласуването.
Гласували за – 25 против – 1 въздържали се – 2
Има ли несъгласни с обявения вот? Няма.
Приема се.
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
РЕШИ:
На основание чл. 21, ал. 1, т. 8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 8, ал. 1 от Закона за общинската собственост и във връзка с чл. 134, ал. 2, и т. 6 от Закона за устройство на територията, Общински съвет – Ямбол дава съгласието си за изработване на проект за изменение на действащия ПУП-ПР и ПЗ за УПИ X, с конкретно предназначение „за озеленяване“, кв. 26 по плана на гр. Ямбол – кв. „Аврен“, представляващ част от поземлен имот с идентификатор 87374.543.584 по кадастралната карта.
ВНОСИТЕЛ: В.
Ревански
__________________________________________________________________________________
Вносителят няма допълнения по приложения материал.
Христов - ПК ТУИТЕ приема предложението. (приложен протокол)
Шиков – Няма желаещи да се изкажат. Подлагам на гласуване проекторешението на вносителя.
Гласували за – 31 против – няма въздържали се – няма
Приема се.
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
РЕШИ:
На основание чл. 21, ал. 1, т. 11 от Закона за местното самоуправление
и местната администрация (ЗМСМА), чл. 124а, ал. 1 и ал. 5 и чл. 124б, ал. 1 от
Закона за устройство на територията (ЗУТ), Общински съвет – Ямбол одобрява
задание за проектиране и дава на НИКОЛАЙ КОЛЕВ и ИВАН КОЛЕВ разрешение за
изработване на проект за Подробен
устройствен план (ПУП) – План за регулация и застрояване (ПРЗ)
в обхват поземлен имот с идентификатор 87374.516.39 по кадастралната карта
на град Ямбол, м. „Марчева могила“ във връзка с промяна
на предназначението на земеделската земя за неземеделски нужди „за
производствена дейност и обществено обслужване“.
При изработване на проекта за ПУП-ПРЗ в обхват поземлен имот с
идентификатор 87374.516.39
по кадастралната карта на гр. Ямбол, м. „Марчева могила“ да се предвиди
образуване на самостоятелен урегулиран поземлен имот (УПИ) I-516.39 с конкретно
предназначение „за производствена дейност и
обществено обслужване“, кв.(кадастрален район) 516.
Съгласно чл. 108, ал. 2 от ЗУТ проектът да бъде придружен от необходимите план-схеми за мрежите и съоръженията на техническата инфраструктура.
Съгласно чл. 124б, ал. 4 от Закона за устройство на територията,
решението не подлежи на оспорване.
ВНОСИТЕЛ: В.
Ревански
__________________________________________________________________________________
Вносителят няма допълнения по приложения материал.
Горнаков - ПК ОИКДОУСОС приема предложението. (приложен протокол)
Шиков – Няма желаещи да се изкажат. Подлагам на гласуване проекторешението на вносителя.
Обявявам резултатите от гласуването.
Гласували за – 31 против – няма въздържали се – няма
Има ли несъгласни с обявения вот? Няма.
Приема се.
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
РЕШИ:
На основание чл.21, ал.1, т.8 от ЗМСМА, във връзка с чл.14, ал.7 от Закона за общинската собственост и чл.27, ал.1 и ал.2 от НРПУРОИ, отдава под наем чрез публичен търг с тайно наддаване помещения – части от имот публична общинска собственост, находящи се в сграда с идентификатор 87374.531.416.2 по КККР на град Ямбол, находяща се на ул. „Димитър Благоев“ №2, актуван с АПОС №123/09.03.2000г., както следва:
1. Обект – Кабинет №2, представляващ
помещение, с площ 17.92 кв. м.
- Начална тръжна месечна наемна цена – 270.05 лв., без ДДС
- Депозит – 980.00 лв.
- Предмет на дейност –
осъществяване на здравни услуги/дентална помощ/,
извършвани от медицински лица
- Срок за отдаване под наем – 5
години
- Запазване предмета на
дейността, осъществява в обекта за срока на договора
2. Обект – Кабинет №3, представляващ помещение, с площ 17.92 кв. м.
- Начална тръжна месечна наемна цена – 270.05 лв., без ДДС
- Депозит – 980.00 лв.
- Предмет на дейност –
осъществяване на здравни услуги/дентална помощ/,
извършвани от медицински лица
- Срок за отдаване под наем – 5
години
- Запазване предмета на
дейността, осъществява в обекта за срока на договора
3. Обект – Кабинет №4, представляващ помещение, с площ 20.16 кв. м.
- Начална тръжна месечна наемна цена – 303.81 лв., без ДДС
- Депозит – 1100.00 лв.
- Предмет на дейност –
осъществяване на здравни услуги/дентална помощ/,
извършвани от медицински лица
- Срок за отдаване под наем – 5
години
- Запазване предмета на
дейността, осъществява в обекта за срока на договора
4. Обект – Кабинет №5, представляващ помещение, с площ 20.16 кв. м.
- Начална тръжна месечна наемна цена – 303.81 лв., без ДДС
- Депозит – 1100.00 лв.
- Предмет на дейност –
осъществяване на здравни услуги/дентална помощ/,
извършвани от медицински лица
- Срок за отдаване под наем – 5
години
- Запазване предмета на
дейността, осъществява в обекта за срока на договора
5. Обект – Кабинет №6, представляващ помещение, с площ 17.92 кв. м.
- Начална тръжна месечна наемна цена – 270.05 лв., без ДДС
- Депозит – 980.00 лв.
- Предмет на дейност –
осъществяване на здравни услуги/дентална помощ/,
извършвани от медицински лица
- Срок за отдаване под наем – 5
години
- Запазване предмета на
дейността, осъществява в обекта за срока на договора
6. Обект – Кабинет №7, представляващ помещение, с площ 18.48 кв. м.
- Начална тръжна месечна наемна цена – 278.49 лв., без ДДС
- Депозит – 1000.00 лв.
- Предмет на дейност –
осъществяване на здравни услуги/дентална помощ/,
извършвани от медицински лица
- Срок за отдаване под наем – 5
години
- Запазване предмета на
дейността, осъществява в обекта за срока на договора
7. Обект – Кабинет №8, представляващ помещение, с площ 20.16 кв. м.
- Начална тръжна месечна наемна цена – 303.81 лв., без ДДС
- Депозит – 1100.00 лв.
- Предмет на дейност –
осъществяване на здравни услуги/дентална помощ/,
извършвани от медицински лица
- Срок за отдаване под наем – 5
години
- Запазване предмета на
дейността, осъществява в обекта за срока на договора
8. Обект – Кабинет №9, представляващ помещение с площ 26.88 кв. м.
- Начална тръжна месечна наемна цена – 405.08 лв., без ДДС
- Депозит – 1460.00 лв.
- Предмет на дейност –
осъществяване на здравни услуги/дентална помощ/,
извършвани от медицински лица
- Срок за отдаване под наем – 5
години
- Запазване предмета на
дейността, осъществява в обекта за срока на договора
9. Обект – Кабинет №10, представляващ
помещение с площ 15.68 кв. м.
- Начална тръжна месечна наемна цена – 236.29 лв., без ДДС
- Депозит – 850.00 лв.
- Предмет на дейност –
осъществяване на здравни услуги/дентална помощ/,
извършвани от медицински лица
- Срок за отдаване под наем – 5
години
- Запазване предмета на
дейността, осъществява в обекта за срока на договора
10. Обект – Кабинет №11, представляващ помещение, с площ 19.04 кв. м.
- Начална тръжна месечна наемна цена – 286.93 лв., без ДДС
- Депозит – 1030.00 лв.
- Предмет на дейност –
осъществяване на здравни услуги/дентална помощ/,
извършвани от медицински лица
- Срок за отдаване под наем – 5
години
- Запазване предмета на
дейността, осъществява в обекта за срока на договора
11. Обект – Кабинет №17, представляващ помещение, с площ 21.28 кв. м.
- Начална тръжна месечна наемна цена – 320.69 лв., без ДДС
- Депозит – 1150.00 лв.
- Предмет на дейност –
осъществяване на здравни услуги/дентална помощ/,
извършвани от медицински лица
- Срок за отдаване под наем – 5
години
- Запазване предмета на
дейността, осъществява в обекта за срока на договора
12. Обект – Кабинет №19, представляващ помещение, с площ 19.04 кв. м.
- Начална тръжна месечна наемна цена – 286.93 лв., без ДДС
- Депозит – 1030.00 лв.
- Предмет на дейност –
осъществяване на здравни услуги/дентална помощ/,
извършвани от медицински лица
- Срок за отдаване под наем – 5
години
- Запазване предмета на
дейността, осъществява в обекта за срока на договора
13. Обект – Кабинет №20, представляващ помещение, с площ 19.04 кв. м.
- Начална тръжна месечна наемна цена – 286.93 лв., без ДДС
- Депозит – 1030.00 лв.
- Предмет на дейност –
осъществяване на здравни услуги/дентална помощ/,
извършвани от медицински лица
- Срок за отдаване под наем – 5
години
- Запазване предмета на
дейността, осъществява в обекта за срока на договора
14. Обект – Кабинет №21, представляващ помещение, с площ 16.80 кв. м.
- Начална тръжна месечна наемна цена – 253.18 лв., без ДДС
- Депозит – 910.00 лв.
- Предмет на дейност –
осъществяване на здравни услуги/дентална помощ/,
извършвани от медицински лица
- Срок за отдаване под наем – 5
години
- Запазване предмета на
дейността, осъществява в обекта за срока на договора
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
__________________________________________________________________________________
Вносителят няма допълнения по приложения материал.
Горнаков - ПК ОИКДОУСОС приема предложението. (приложен протокол)
Г. Славов - Точката касае отдаването под наем на изградените речни кейчета в бетонираното корито на р. „Тунджа“, на два от трите кея, така както е описано. Аз, както и на едно от предните сесии, се изказах за въженият атракцион в парка, който беше изграден от общината и беше пуснат по същия начин с решение на съвета на търг. Не мога да хвана логиката на кмета и на екипа му. Значи, даваме в случая за кейчетата едни десетки хиляди левове, не помня колко, 30, 40, 50, за всеки един кей и след това, всички тези кейчета ги отдаваме за една абсолютно символична цена, стартова вярно. Но тя няма да се промени Бог знае колко, гледайки опита от последните години от провеждането на търговете, където цените не се покачват много, т.е. определено, общината е направила нещо, от което обаче няма да се възползват ямболии, а ще се възползва една частна фирма, която ще го вземе и ще натовари децата на града или гражданите на Ямбол, които искат да ползват тази услуга, лодки или водни колелета с една цена, с която не е редно да бъде натоварен града. Далеч по-разумното за мен е тези кейчета да бъдат обслужвани от общинското предприятие, което обслужва парка и ако има някаква цена, тя да е символична, няма лошо да има, но да е символична за тези, които ползват тази услуга децата, левче, две, три, така както Благоевград бяха направили с техния въжен атракцион, абсолютен аналог на ямболският. Защото сега ще натоварим с немалко пари ямболските деца и ямболските младежи основно, които ползват. От друга страна, този приход от 400 лв., който е определен от кмета, за всяко кейче, той и след 10 години няма да върне тази инвестиция, тези дървени кейчета, които сигурно на третата или петата година ще трябва да бъдат ремонтирани вече. От собственика, естествено, защото такъв е закона, когато става дума за основен ремонт, т.е. завъртаме един омагьосан кръг, който категорично не е в полза на ямболии. Моето предложение, както и за предното решение, ваша преценка естествено, но не гласувайте или гласувайте „против“ и дайте със следващо предложение по предложение на кмета или на заместниците, или на някои от вас, ако искате, Общинския съвет да вземе решение да възложи на ОП „Паркове и зони за отдих“, да стопанисва тези кейчета, да поеме дейността по атракциите и да предлага тази услуга на гражданите на символични цени.
Шиков – По спомен 12 хил. лв. беше едното кейче, което означава, че сметката не е точно такава.
Керязов - Аз мисля, че кейчетата многократно си върнаха инвестицията за нашия град, защото виждаме колко много хора, граждани на нашия град и гости на нашия град се възползват от въпросните кейчета. Категорично съм против общинското предприятие да ги стопанисва, защото какво означава да ги стопанисва, да ги почиства или да ги коси ли? Или граждани със собствени лодки на гърба да влязат в реката? Няма как да стане това. Да, наема е символичен, но фирмата, която ги стопанисва има инвестиция, която е направила за въпросните водни атракции, която не е никак малка. Всички сме наясно колко „много“ се печели от подобен род бизнес, особено в град като Ямбол. Мисля, че фирмата доказа през изминалата година как добре стопанисва отдадения и обект, колко много деца се възползваха, колко много гости на нашия град се радваха, когато използваха въпросните водни атракции. Така че, аз лично съм категорично против общинското предприятие да стопанисва спортен обект, още повече Вие знаете като бивш ръководител, как служителите в общинско предприятие в 17:00 часа си тръгват от работа. Този обект, когато се стопанисва от частна фирма, конкретно визирам специално водните колелета, работиха изключително до късно, особено сега, когато беше празника на града и работиха дори до 23:00 часа вечерта. Сутринта рано имаше човек там, така че не виждам как една държавна или общинска структура може да стопанисва подобен род атракция, особено тук при нас. Мисля, че многократно си изплатиха инвестицията тези кейчета.
Шиков – Няма други желаещи да се изкажат. Подлагам на гласуване проекторешението на вносителя.
Обявявам резултатите от гласуването.
Гласували за – 27 против – 1 въздържали се – 2
Има ли несъгласни с обявения вот? Няма.
Приема се.
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
РЕШИ:
На основание чл.21, ал.1, т.8 от ЗМСМА, във връзка с чл.14, ал.7 от Закона за общинската собственост и чл.27, ал.1 и ал.2 от НРПУРОИ на ОбС Ямбол, да бъдат проведени публични търгове с тайно наддаване за отдаване под наем на части от недвижим имот – публична общинска собственост – бетониран ръкав на река Тунджа от Запорно съоръжение до Морски клуб – зимен пристан, предмет на АОС №1021 от 05.05.2004 г. при следните условия, а именно:
I. Кей №1 с площ 36 кв. м. монтиран в частта попадаща в ПИ с
идентификатор 87374.533.21 в близост до моста за Градски парк и западно от
хотел „Тунджа“.
1. Предмет на дейност, осъществявана в обекта – приводняване и акостиране на водни атракциони – водни колела или безмоторни лодки/от 7 броя до 10 броя/
2. Осигуряване за сметка на наемателя на водните атракциони.
3. Атракционите да бъдат налични към момента на търга/документ за собственост или договор за наем./
4. Да се представи доказателство за извършване на същата дейност за период от минимум 12 месеца за последните 5 години.
5. Почистване на терена около съоръжението и отремонтирането на съоръжението в случай на нужда за сметка на наемателя.
6. Осигуряване на свободен пешеходен достъп на гражданите.
7. Срок за отдаване на обекта – 5 години
8. Начална тръжна месечна наемна цена – 402.00 лв., без ДДС
9. За периода от 01 ноември до 30 април (зимен период) не се заплаща месечна наемна вноска.
10. Депозит – 1500.00 лв.
II. Кей №2 с
площ 36 кв. м. монтиран в частта попадаща в ПИ с идентификатор 87374.533.21
източно от Младежки дом.
1. Предмет на дейност, осъществявана в обекта – приводняване и акостиране на водни атракциони – водни колела или безмоторни лодки/от 7 броя до 10 броя/.
2. Осигуряване за сметка на наемателя на водните атракциони.
3. Атракционите да бъдат налични към момента на търга/документ за собственост или договор за наем./
4. Да се представи доказателство за извършване на същата дейност за период от минимум 12 месеца за последните 5 години.
5. Почистване на терена около съоръжението и отремонтирането на съоръжението в случай на нужда за сметка на наемателя.
6. Осигуряване на свободен пешеходен достъп на гражданите.
7. Срок за отдаване на обекта – 5 години
8. Начална тръжна месечна наемна цена – 402.00 лв., без ДДС
9. За периода от 01 ноември до 30 април (зимен период) не се заплаща месечна наемна вноска.
10. Депозит – 1500.00 лв.
ВНОСИТЕЛ: В.
Ревански
__________________________________________________________________________________
Вносителят няма допълнения по приложения материал.
Горнаков - ПК ОИКДОУСОС приема предложението. (приложен протокол)
Шиков – Няма желаещи да се изкажат. Подлагам на гласуване проекторешението на вносителя.
Обявявам резултатите от гласуването.
Гласували за – 31 против – няма въздържали се – няма
Има ли несъгласни с обявения вот? Няма.
Приема се.
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
РЕШИ:
На основание чл.21, ал.2 от ЗМСМА, във връзка с чл.21, ал.1, т.8 от ЗМСМА, чл.38, ал.2 и чл. 41, ал.2 от Закона за общинската собственост и чл. 71, ал. 1 от НРПУРОИ учредява право на строеж на Мирослав Марков, с постоянен адрес: гр. Ямбол, … от 40 кв. м. върху общински поземлен имот с идентификатор 87374.540.277, по КК на град Ямбол, целият с площ 485 кв. м. за надстройка, във връзка със съгласуван технически проект за обект: „Промяна на инвестиционни намерения по чл. 154, ал. 2, т. 5 от ЗУТ за пристройка и надстройка „2“ (запад) и покрив на двуетажна жилищна сграда в УПИ I-277, кв. 32, по плана на гр. Ямбол - ЦГЧ“ и определя пазарна цена в размер на 4 567.50 лв. /четири хиляди петстотин шестдесет и седем лева и петдесет стотинки/ без ДДС за вещното право.
Заповед за учредяване на вещното право да се издаде от кмета на Община Ямбол и да се сключи Договор, на основание чл.38, ал.4 от ЗОС.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
__________________________________________________________________________________
Вносителят няма допълнения по приложения материал.
Горнаков - ПК ОИКДОУСОС приема предложението. (приложен протокол)
Г. Славов - Предложението е за отдаване на част от поликлиниката „ДКЦ-1 Ямбол“ ЕООД за търговски обект за продажба на хранителни стоки. Управителя на „ДКЦ-1 Ямбол“ ЕООД, г-жа Елеонора Костадинова я познавам лично, отговорен човек е, честно казано, леко съм притеснен, не вярвам сама да е решила това нещо. Не за друго, а защото тя е сложена, избрана, включително от Общинския съвет, за това да се грижи за едно лечебно заведение общинска собственост, не за търговски обект, не за хранителен магазин, не за склад на едро или какъвто и да е друг вид търговия, а специално за едно здраво заведение, наречено поликлиника или „ДКЦ-1 Ямбол“ ЕООД. В тази връзка на мен ми звучи абсолютно алогично и абсурдно Общинския съвет да вземе решение част от сградата, без значение колко голяма е тя, да бъде отдавана за хранителен магазин. Още повече аргумента, че наблизо нямало такива изобщо не е истина, на 200 – 300 м. е магазин „Вилтон“, от друга страна, на няколко стотин метра са магазините около старата автогара, а има и другите по-малки наблизо, но пак в отстояние между 100 м. и 200 м. от поликлиниката. Абсолютно алогично за мен е подобно предложение и абсолютен парадокс за мен ще бъде Общинския съвет вземе решение то да бъде отдавано за хранителен магазин. Разбирам то да бъде отдавано за някакъв вид лаборатория, за някакъв вид специализирана медицинска дейност, за някакъв вид приемна на хора, които идват светила, професори, доценти или каквито и да е там на консултации в града. Но част от поликлиниката да бъде отдавана за хранителен магазин с довода, че наблизо няма друг и хората имали нужда, ми звучи абсурдно.
Шиков - репл. – Г-н Славов, с риск да бъда малко груб. Вие сериозно ли? Това ли измислихте да кажете по тази точка? Първо, да прочетем внимателно, говорим за лавка. В „ДКЦ-1 Ямбол“ ЕООД няма да се отвори хранителен магазин. И с разстоянията не сте много наясно явно, защото, ако някой там му е станало зле и трябва да си купи вода или две бисквити да изяде, до Вилтона ли го пращате или до старата автогара, до пазара? Има кебапчета отпред. Това е най-близкото. Няма вода откъде да си купи човек. Лабораторията е точно до въпросното помещение, което се намира точно до регистратурата. Абсолютно логичното място в една поликлиника е да има лавка, където човек да може да си напазари нещо дребно. Цената между другото не е висока точно с цел някой все пак да се захване с тази дейност, защото отдавна помещението беше пуснато и никой не пожела да го наеме. Така че, извинявайте, обаче това да измислите по тази точка да кажете е нелепо.
Г. Славов - дупл. – Във вашият тон. Не Ви ли е срам да излезете и да говорите такива неща от тук? Не Ви ли е срам кмета да вкара такова предложение? Защото със същия успех може да сложите един вендинг автомат, каквито ги има тук един куп и които заемат един квадратен метър и каквито има в почти всички университетски болници и във всякакви други болнични заведения в държавата, включително университетските, и в София, и на други места. Но не и да отворите хранителен магазин.
Шиков – Стига с този хранителен магазин, г-н Славов.
Г. Славов - Така е написано за хранителни стоки.
Шиков – Пакетирани хранителни стоки.
Г. Славов - Това е еднозначно, г-н Председател. И заради това, за мен е алогично подобно нещо. Вземете решение, отдайте за вендинг автомат, няма лошо, но не и подобно нещо.
Христов - Аз имам едно предложение, мога и писмено да го напиша набързо. Съгласен съм с г-н Славов. Един вендинг автомат, който да бъде стопанисван от ОП „Комунални дейности“...
Шиков – Няма други желаещи да се изкажат. Подлагам на гласуване проекторешението на вносителя.
Обявявам резултатите от гласуването.
Гласували за – 29 против – 1 въздържали се – няма
Има ли несъгласни с обявения вот? Няма.
Приема се.
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
РЕШИ:
На основание чл. 21, ал.2, във връзка с чл.21, ал.1, т.8 от Закона за местното самоуправление и местната администрация и чл.69, ал.1 от Наредбата за условията и реда, при които Общината упражнява правата си на собственик върху общинската част на капитала в търговските дружества, да бъдaт организирани публични търгове с тайно наддаване за отдаване под наем на:
Помещение за търговия с
хранителни стоки на територията на „ДКЦ 1 – Ямбол“ ЕООД, находящо се в сградата
на лечебното заведение на ул. „Христо Смирненски“ № 2 с площ 21.85 кв. м. Осъществявана дейност
в обекта – търговия на дребно с пакетирани хранителни стоки, при следните
условия:
-
Начална тръжна цена – 125 лв.
-
Депозит за участие – 625 лв.
- Тръжната документация е на стойност 30.00 лв. без ДДС и се получава в сградата на „ДКЦ 1 – Ямбол“ ЕООД на ул. „Христо Смирненски“ № 2, след представяне на документ за платена такса на гише „Регистратура“ до 05.08.2024 г.
-
Таксата за участие в търга е 20.00 лв. без ДДС
-
Срок на отдаване под наем – 5 години
- Начин на плащане на месечната наемна цена до 30-то число на текущия месец по банкова сметка, предоставена от Дружеството
-
Публичните търгове с тайно
наддаване да се проведат на 07.08.2024 г. от 10.00 ч.
- Място на провеждане – сградата на „ДКЦ 1 – Ямбол“ ЕООД на ул. „Христо Смирненски“ № 2, гр. Ямбол
- Определеният депозит се внася до 06.08.2024 г.
- Заявленията за участие в търга се приемат от 9.00 ч. до 10.00 ч. на 07.08.2024 г. в сградата на „ДКЦ 1 – Ямбол“ ЕООД
- В случай на необходимост, повторно провеждане на търга ще се състои на 03.09.2024 г.
-
Запазване предмета на дейността,
осъществявана в обекта за срока на договора
Упълномощава се управителния орган на дружеството да назначи комисия за провеждане на търга, както и да одобри протокола от проведения търг и да сключи договор със спечелилия търга участник.
ВНОСИТЕЛ: В.
Ревански
__________________________________________________________________________________
Вносителят няма допълнения по приложения материал.
Горнаков - ПК ОИКДОУСОС приема предложението. (приложен протокол)
Шиков – Няма желаещи да се изкажат. Подлагам на гласуване т.1 от проекторешението на вносителя.
Обявявам резултатите от гласуването.
Гласували за – 31 против – няма въздържали се – няма
Има ли несъгласни с обявения вот? Няма.
Приема се.
Подлагам на гласуване т.2 от проекторешението на вносителя.
Обявявам резултатите от гласуването.
Гласували за – 31 против – няма въздържали се – няма
Има ли несъгласни с обявения вот? Няма.
Приема се.
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
РЕШИ:
I.
На основание чл.21, ал.2 от ЗМСМА, във
връзка с чл.21, ал.1, т.8 от ЗМСМА, чл.37, ал.4. т.4, чл. 41, ал.2 от Закона за общинската
собственост и чл. 62, ал.1 и ал.2 от ЗЕ учредява право на строеж на „Електроразпределение Юг“ ЕАД, ЕИК
115552190, със седалище и адрес на управление – гр. Пловдив, ул. „Христо Г.
Данов” № 37, представлявано от Йоахим
Гасер - член на съвета на директорите и
Димчо Костов – прокурист от 6.30 кв. м.
върху общински поземлен имот с идентификатор 87374.39.1044, по КК на град
Ямбол, целият с площ 49 кв. м., с адрес: гр. Ямбол, м. „Дюзлюка“, за който е
отреден УПИ II-39.1044, кв. 39 по регулационния план, за изграждане на обект БКТП, и определя цена в размер на 888 лв. /осемстотин осемдесет и осем лева/ без ДДС за
вещното право.
II. На основание чл.21, ал.2 от ЗМСМА, във връзка с чл.21, ал.1, т.8 от ЗМСМА, чл. 41, ал.2 от Закона за общинската собственост и чл. 64, ал.6 и ал.8 от ЗЕ определя цена в размер на 6072 /шест хиляди седемдесет и два лева/ лв. за учредяването на сервитут през ПИ 87374.39.1044 – частна общинска собственост, начин на трайно ползване: „За електроенергийното производство“, площ на имота 49 кв. м., площ на нов сервитут 43.10 кв. м.
Заповед за учредяване на вещните права да се издаде от кмета на Община Ямбол и да се сключи Договор.
ВНОСИТЕЛ: В.
Ревански
__________________________________________________________________________________
Вносителят няма допълнения по приложения материал.
Горнаков - ПК ОИКДОУСОС приема предложението. (приложен протокол)
Шиков – Няма желаещи да се изкажат. Подлагам на гласуване проекторешението на вносителя.
Обявявам резултатите от гласуването.
Гласували за – 30 против – няма въздържали се – няма
Има ли несъгласни с обявения вот? Няма.
Приема се.
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
РЕШИ:
На основание чл. 21, ал. 2 от ЗМСМА във връзка с чл. 21, ал. 1, т. 8 от ЗМСМА, § 8, ал. 2, т. 1 и ал. 3 от ПР на ЗУТ и чл. 41, ал. 2 от ЗОС допуска прилагане на плана за улична регулация за УПИ I и УПИ VI-6615, 6616, в кв. 79 по плана на град Ямбол, кв. „Каргон“ одобрен с решение № IV-8 от 25.01.2024 г. на ОбС – Ямбол и одобрява пазарна цена на общински поземлен имот с проектен идентификатор 87374.558.337 с площ 22 кв. м., находящ се на ул. „Пейо К. Яворов“ в размер на 3 650.00 лв. без ДДС, на която цена да се продаде на Мима Христова.
Възлага на кмета на Община Ямбол да издаде заповед и сключи договор.
ПО ТОЧКА ОСЕМНАДЕСЕТА - Предложение
относно продажба на общински имоти по ЗОС.
ВНОСИТЕЛ: В. Ревански
__________________________________________________________________________________
Вносителят няма допълнения по приложения материал.
Горнаков - ПК ОИКДОУСОС приема предложението. (приложен протокол)
Шиков – Няма желаещи да се изкажат. Подлагам на гласуване т. I проекторешението на вносителя.
Обявявам резултатите от гласуването.
Гласували за – 27 против – 4 въздържали се – няма
Има ли несъгласни с обявения вот? Няма.
Приема се.
Подлагам на гласуване т. II от проекторешението на вносителя.
Обявявам резултатите от гласуването.
Гласували за – 26 против – 3 въздържали се – 1
Има ли несъгласни с обявения вот? Няма.
Приема се.
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
РЕШИ:
I. На основание чл. 21, ал.2, във връзка с чл.21,
ал.1, т.8 от от Закона за местното самоуправление и местната администрация и
чл. 8, ал. 9 от Закона за общинската собственост актуализира Програмата за
управление и разпореждане с имоти – общинска собственост за 2024 г., приета с
Решение по точка 3 на четвъртото заседание на Общински съвет – Ямбол, проведено
на 25.01.2024г. в раздел ІІІ „Конкретни действия по управлението и
разпореждането с общинска собственост, които следва да се извършат през периода
на действие на програмата”
Подраздел Б.2/ “Общински терени в регулация и земя
общинска собственост в строителни граници“
Поземлен
имот |
Площ |
№
на АОС |
Местонахождение
на имота |
101.Поземлен
имот с идентификатор 87374.555.404 |
223
кв. м |
1768/05.02.2013
г. |
ул.
„Жеко Андреев“ № 12 |
102.
Поземлен имот с идентификатор 87374.555.406 |
218
кв. м |
1767/05.02.2013
г. |
ул.
„Жеко Андреев“ №
16 |
103.
Застроен поземлен имот с идентификатор 87374.555.152 |
543
кв. м |
3229/18.04.2024
г. |
ул.
„Жеко Андреев“ №
10 |
104.
Поземлен имот с идентификатор 87374.566.264 |
618
кв. м |
1570/01.07.2009г. |
м.
„Нови лозя“ |
105.
Поземлен имот с идентификатор 87374. 566.216 |
602
кв. м |
1694/12.05.2024г. |
м.
„Нови лозя“ |
ІI. На основание чл.21, ал.2, във връзка с чл.21, ал.1, т. 8 от Закона за
местното самоуправление и местната администрация, чл. 35, ал. 1, чл. 41, ал. 2
от Закона за общинската собственост и чл. 57, ал. 1 от НРПУРОИ на ОбС Ямбол, да бъдат продадени чрез публични търгове
имоти – частна общинска собственост при следните условия:
1. Поземлен
имот с идентификатор 87374.511.67 по КК и КР на гр. Ямбол, одобрени със Заповед РД-18-39/30.08.2005г. от ИД на АГКК, с
площ 577 кв. м, който попада в УПИ ІV за СК „Енергоснабдяване“
и част от улица в кв. 160 по
плана на гр. Ямбол, одобрен със Заповед № I-A-1273/14.09.1990 г., находящ се в м. „Кайнашки баир“, актуван с АОС 3233/10.05.2024 г.
Начална
тръжна цена на имота 11 200 лв. /единадесет хиляди и двеста лева/ без ДДС.
Депозит
за участие 5 500.00 лв. /пет хиляди и петстотин лева/.
2. Поземлен
имот с идентификатор 87374.511.69 по КК и КР на гр. Ямбол, одобрени със Заповед РД-18-39/30.08.2005г. от ИД на АГКК, с
площ 546 кв. м, който попада в УПИ ІV за СК „Енергоснабдяване“
и част от улица в кв. 160 по
плана на гр. Ямбол, одобрен със Заповед № I-A-1273/14.09.1990 г., находящ се в м. „Кайнашки баир“, актуван с АОС 3234/10.05.2024 г.
Начална
тръжна цена на имота 10 590 лв. /десет хиляди петстотин и деветдесет лева/ без ДДС.
Депозит
за участие 5 000.00 лв. /пет хиляди лева/.
3.
Поземлен имот с идентификатор 87374.511.71 по
КК и КР на гр. Ямбол, одобрени със Заповед
РД-18-39/30.08.2005г. от ИД на АГКК, с площ 297 кв. м, който попада в УПИ ІV за СК „Енергоснабдяване“ и част от улица в кв. 160 по плана на гр. Ямбол, одобрен
със Заповед № I-A-1273/14.09.1990
г., находящ се в м. „Кайнашки
баир“, актуван с АОС 3235/17.05.2024 г.
Начална тръжна цена на имота 5 760 лв. /пет хиляди седемстотин и
шестдесет лева/ без ДДС.
Депозит
за участие 2 500.00 лв. /две хиляди и петстотин лева/.
4. Поземлен
имот с идентификатор 87374.511.72 по КК и КР на гр. Ямбол, одобрени със Заповед РД-18-39/30.08.2005г. от ИД на АГКК, с
площ 862 кв. м,
който попада
в УПИ ІV за СК
„Енергоснабдяване“ и част от улица в кв. 160 по плана на гр. Ямбол, одобрен
със Заповед № I-A-1273/14.09.1990
г., находящ се в м. „Кайнашки
баир“, актуван с АОС 3236/17.05.2024 г.
Начална тръжна цена на имота 16 560 лв. /шестнадесет хиляди петстотин и
шестдесет лева/ без ДДС.
Депозит
за участие 8 000.00 лв. /осем хиляди лева/.
5.
Поземлен имот с идентификатор 87374.529.117 по
КК и КР на гр. Ямбол, одобрени със Заповед
РД-18-39/30.08.2005г. от ИД на АГКК, с площ 1224 кв. м, за който е отреден УПИ І за ЖС в кв. 20 по регулационен план на гр. Ямбол,
одобрен със Заповед № I-A-630/02.08.1994г., находящ се на ул. „Крайречна“ №20, актуван с АОС 2560/ 02.04.2020 г.
Начална тръжна цена на имота 59 140 лв. /петдесет и девет хиляди сто и
четиридесет лева/ без ДДС.
Депозит
за участие 30 000.00 лв. /тридесет хиляди лева/.
6.
Поземлен имот с идентификатор 87374.529.168 по КК и КР на гр. Ямбол, одобрени със Заповед РД-18-39/30.08.2005г. от ИД на АГКК, с
площ 276 кв. м,
който попада
в УПИ ІI-122,123,124,125 в кв. 23
по плана на гр. Ямбол, одобрен със Заповед № I-A-291/03.09.1999 г., находящ се на ул.„Илинден“ №6, актуван с АОС 2769/20.01.2021 г.
Начална тръжна цена на имота 35 850 лв.
/тридесет и пет хиляди осемстотин и петдесет лева/ без ДДС.
Депозит
за участие 18 000 лв. /Осемнадесет хиляди лева/.
7.
Поземлен имот с идентификатор 87374.555.404 по
КК и КР на гр. Ямбол, одобрени със Заповед
РД-18-39/30.08.2005г. от ИД на АГКК, с площ 223 кв. м, част от УПИ І, кв. 16 по плана на гр. Ямбол, одобрен със Заповед № I-A-797/17.08.1989 г., находящ
се на ул. „Жеко Андреев“ № 16, актуван с
АОС 1768/05.02.2013 г.
Начална тръжна цена на имота 65 400 лв. /шестдесет и пет хиляди и
четиристотин лева/ без ДДС.
Депозит за участие 33 000.00 лв. /Тридесет и три хиляди лева/.
8.
Поземлен имот с идентификатор 87374.555.406 по
КК и КР на гр. Ямбол, одобрени със Заповед
РД-18-39/30.08.2005г. от ИД на АГКК, с площ 218 кв. м, част от УПИ І, кв. 16 по плана на гр. Ямбол, одобрен със Заповед № I-A-797/17.08.1989 г., находящ
се на ул. „Жеко Андреев“ № 12, актуван с
АОС 1767/05.02.2013 г.
Начална тръжна цена на имота 66 900 лв. /шестдесет и шест хиляди и
деветстотин лева/ без ДДС.
Депозит
за участие 33 000 лв. Тридесет и три хиляди лева /.
9.
Застроен поземлен имот с идентификатор 87374.555.152 по
КК и КР на гр. Ямбол, одобрени със Заповед РД-18-39/30.08.2005г.
от ИД на АГКК, с площ 543 кв. м, идентичен с част от УПИ
І, кв. 16 по
плана на гр. Ямбол, одобрен със Заповед № I-A-797/17.08.1989 г., ведно с
административна сграда с
идентификатор 87374.555.152.5 със ЗП 76 кв. м. , едноетажна с мазе с площ
45 кв.м., находящ се на ул. „Жеко Андреев“ № 10,
актуван
с АОС 3229/18.04.2024 г.
Начална тръжна цена на имота 175 000 лв. /сто седемдесет и пет хиляди
лева/ без ДДС.
Депозит
за участие 90 000.00 лв. /деветдесет хиляди лева/.
10. Поземлен имот с идентификатор 87374.566.216 по КК и КР на гр. Ямбол, одобрени със Заповед РД-18-39/30.08.2005 г. на ИД на АГКК, с площ 602 кв. м, идентичен с УПИ II 216 в кв. 57 по плана на гр. Ямбол, одобрен с решение на ОбС-Ямбол XLVII-16/25.09.2007 г., находящ се в гр. Ямбол, селищно образувание „Кринчовица“, местност „Нови лозя“, актуван с АОС № 1694 от 12.05.2011 г.
Начална
тръжна цена на имота 6 250 лв. /шест хиляди двеста и петдесет лева/ без ДДС.
Депозит за участие 3 000.00
лв. /три хиляди лева/.
11.
Поземлен имот с идентификатор 87374.566.264 по КК и КР на гр. Ямбол, одобрени със Заповед РД-18-39/30.08.2005 г. на ИД на АГКК, с площ 618 кв. м, идентичен
с УПИ XVIII 264 в кв. 57 по плана на гр. Ямбол, одобрен с решение на
ОбС-Ямбол XLVII-16/25.09.2007
г. На ОбС Ямбол,
находящ се в гр. Ямбол, селищно
образувание „Кринчовица“, местност „Нови лозя“, актуван с
АОС № 1572 от
01.07.2009 г.
Начална тръжна цена на
имота 6 410 лв. /шест хиляди
четиристотин и десет лева/ без ДДС.
Депозит за участие 3 000.00
лв. /три хиляди лева/.
12. Поземлен имот с идентификатор 87374.567.167 по КК и КР на гр. Ямбол, одобрени със Заповед РД-18-39/30.08.2005 г. на ИД на АГКК, с площ 924 кв. м, за който е отреден УПИ XIII 167 в кв. 84 по плана на гр. Ямбол, одобрен с решение на ОбС-Ямбол XLVII-16/25.09.2007 г., находящ се в гр. Ямбол, местност „Стари лозя“, актуван с АОС № 3164/04.01.2024 г.
Начална
тръжна цена на имота 9 440 лв. /девет хиляди четиристотин и четиридесет лева/
без ДДС.
Депозит
за участие 5 000.00 лв. /пет хиляди лева/.
ПО ТОЧКА ДЕВЕТНАДЕСЕТА - Предложение
относно отпускане ЕФП на Диана Найденова.
ВНОСИТЕЛ: ПК ЗСДСИ
__________________________________________________________________________________
Вносителят няма допълнения по приложения материал.
Шиков – Няма желаещи да се изкажат. Подлагам на гласуване проекторешението на вносителя.
Гласували за – 30 против – няма въздържали се – няма
Приема се.
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ
РЕШИ:
На основание чл. 21, ал. 1, т. 23 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация и Правилника за реда и начина на предоставяне на еднократна финансова помощ от общински здравен фонд на лица с възникнали спешни здравословни проблеми отпуска еднократна финансова помощ по § „Помощи по решение на ОбС“ от бюджета на Община Ямбол на Диана … Найденова от гр. Ямбол, …, в размер на 500 лв. (петстотин лева).
Шиков - Колеги, преди да закрием днешното заседание, имаме за огласяване питания и отговори на г-н Славов. Тъй като са много на брой ще зачитам питането и отговора накратко.
Първите питания са относно дати на издаване на Акт 15 и Акт 16 и удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекти от културната инфраструктура. (приложени)
Огласи отговорите. (приложени)
Г. Славов изказа неудовлетворение от прочетеното.
Шиков – Следващата група питания са относно дати и срокове по проект за изграждане на улично осветление на територията на община Ямбол, обстоятелства по сключване на допълнителни споразумения по проект за изграждане на улично осветление, изпълнение на договор по проект за изграждане на улично осветление, основания за подписване на Акт 10 и Акт 11 за обект "Изграждане на улично осветление". (приложени – 1, 2, 3, 4)
Огласи отговорите. (приложени – 1, 2, 3, 4)
Г. Славов изказа неудовлетворение от прочетеното, тъй като проекта продължава вече четири години.
Шиков – Следващите питания се отнасят за придобиването на военните имоти, дати на подписване на договори за прехвърляне на военни имоти на "Червен баир" към Община Ямбол. (приложени)
Огласи отговорите. (приложени)
Г. Славов изказа удовлетворение от отговора за датите, но не и от действията след това.
Шиков – Питане относно ОУП на терени около Новата болница. (приложен)
Огласи отговор. (приложен)
Г. Славов изказа удовлетворение от отговора
Шиков – Питания относно дейности по разчистване на бивши военни имоти, фирма извозваща отпадъците, количества и др. (приложени – 1, 2, 3)
Огласи отговорите. (приложени – 1, 2, 3)
Г. Славов изказа неудовлетворение от прочетеното.
Иван Кърцъков огласи питане относно техническо средство „Паяк“ на Община Ямбол, забелязан в с. Победа. (приложено)
Антон Шиков огласи отговора на питането. (приложен)
Г-н Кърцъков изказа неудовлетворение от отговора.
Шиков - Поради изчерпване на дневния ред закривам деветото заседание на ОбС Ямбол. Следващото заседание ще бъде на 25 юли 2024г.
Председател ОбС - Ямбол:
Антон
Шиков
Протоколист:
Ил.
Иванова